skulleintetackanej

sov hos jullan igår. vi käkade pizza och kollade på twilight och new moon.
super mys. min fina julia.
idag har jag bara haft idrott. sebbe bröt näsen, ajajajajaj. smärta.

imorgon blir det nt cupen för hela slanten, med julia dettan och anni.
sen blir det nog att hitta på något trevligt med dem på kvällen.

mamma och pappa snackar om att boka resa till tunisien nu i vår.
fybavilen vad härligt det skulle vara. fick även ta med mig en vän om det blir så.
hoppas hoppas. har inte varit utomlands på år.
tunisien känns lite halvläskigt ändå, tänker mig läskiga araber.
längtar även till projektarbetet i trean då anni och jag planerar en resa till lettland.

nu ska jag hoppa in i en dusch, see ya.
/ josefine


Kommentarer
Postat av: julia

mysigt! vi ses på söndag bruden <3

2010-02-05 @ 23:22:11
URL: http://lekmeddockan.blogg.se/
Postat av: anni

du och jag och barnen i lettland. längtar :)

2010-02-08 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0