YRATJEJEN

freaky morning.
igår försov jag mig till elva
så missa hela skolan

idag går jag upp vid tjugo i åtta
och tänker att jag börjar samhällen om en timma
så käkar jag frukost i en halvtimma typ
så blev döstressad och yra runt järnet
rusar till skolan som en galning
och kommer in i klassrummet
och känner inte igen någon förutom matte&andrea
alla sitter knäpptysta och glor på mig
jag sätter mig framför matte och frågar vad dom håller på med,
kollar på hennes papper, då ser jag att dom har historia
herregud, är alltså en timma för tidig!
hur lyckas jag?

ae, yra tjejen här alltså.

- puuussssssssss
/ karolina

Kommentarer
Postat av: amanda

puss på dig ;D

2010-02-06 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0