240710

tjabba. skönt med helg.
och skönt att det bara är en vecka kvar på jobbet. sen sommarlov!
och jätte skönt att turkiet är betalat och klart. nu är det bara att längta.
igår efter jobbet blev det stan och käk med karolina.
sen på kvällen va vi hos daniel. trevligt trevligt.

nu har jag precis målat naglarna gula. hum...
vet inte riktigt vad jag tycker. sjukt somrigt. 
passar inte till vädret som är just nu alltså.
ikväll ska vi till adam. känner mig rätt trött och seg just nu.
men bara att rycka upp sig. sen sleep hos min underbaraste kajsing.

nu ska jag se om jag hittar något vettigt att ha på mig ikväll.
förmodligen blir det ganska svårt.

peace
/josefine


första från söndags. andra från igår. guuuuuullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0