100330

vi hade ingen idrott imorse, vi skulle göra någonting själva istället.
så jag gick upp kl 8 och cyklade mot vrinnevi och löpte femman. riktigt skönt i solen.
sen började vi halv ett igen. det vi skulle göra där blev vi klara med efter ungefär en kvart.
stannade och spelade lite pingis med stöbe och jonte. sen rörde jag mig hemåt och nu sitter jag här. lite onöööödig dag.
ska sitta här ett tag nu. sen ta tag i plugget, som jag alltid säger men aldrig gör, bad.

peace
/josefine


soool, på med glajjorna. gillas mycket.


Kommentarer
Postat av: du vet vem hihihi

cooooooooooool brud

2010-03-30 @ 21:11:25
Postat av: juss

haha ingen aning faktiskt. men känslan säger frölle? (:

2010-03-31 @ 06:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0