ABSOLUT OKEJ

men tja!
en bra helg det här,
fredags: hängde på stan med jusse,
promenerade långt,
filmkväll med jusse, ronja & carro
lite panik och nervositet och ingen fokus på filmerna (y)
lördags: fira stinagull som fyllde hela två år. gött väder och mysigt folk
kvällen: alla drog ut, jag hängde med mina päron till landet. mys på hela dagen.
idag: övningskörde hela vägen från landet (STOLT) hälsade på farmor&farfar på hemvägen också
hem och stressa, keka. sen ta bussen till krokek av alla ställen med jusssepuss
busschauffören släppte av oss förtidigt
ica, ringa jullan. tack och lov att hon har koll
fotbollsmatch och grisen, gött.

nu ska jag slappa lite sen sova
fg imorgon och en tuff dag tror jag.
HEJ HOPP!
/ karolina

sommarbilden bara för att ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0