OPEN YOUR EYES

heeeeeeeeeeeeej
okej, vi är helt överens om att vi har damp. eller något i alla fall. utan tvekan.
haha
blev inget schteeek på ballen idag utan blev shoppingrunda med jessan & ronja
eller aa, shoppingrunda för ronja iaf. tjejen är tokig tror jag.
nu har jag kekat lite macka och om typ en timma drar jag till träningen
efter träningen ska jag träffa jussegulllan och ta en liten promenix sådär. högmysfaktor.

och jag har typ inte pluggat på flera veckor, vad är plugga liksom?
men imorgon kanske jag hinner plugga lite grann. har ju bara en timmas skola imorgon
LOVE IT!

nä, nu drar jag härifrån.
PUSS!
/ karolina

jusse matchar naglar & tuggummi. fräscht säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0