271010

har i stort sett varit ledig idag, hade bara ett kort möte i morse.
så blev att traska runt på stan med min homie julia.
folk runt omkring måste tro att vi är helknäppa.
vill även få ut att det är ganska omoget av julia att åka iväg på lovet.

idag har jag även lyckats hitta motivation till att skriva in mig på körskola, och lyssnat massor på håkans nya album, som hela finally kommit upp på spotify. nu vill vi att det ska bli den 13e. har lyckats mindre bra med pluggandet. ska försöka ta tag i det nu.

maskerad på lördag... de flesta ska ut.
jag känner inte för det, alls. bad.
antingen rycker jag upp mig...., eller så gör jag det inte.

bjussar på två hh. /josefine

såååååå glad att jag har dig. sjuktsjuktsjuktsjukt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0