130910

var på hageby igår med mammi. köpte löpartights
och tänkte att jag skulle komma igång med träningen ordentligt nu.
inte tränat på evigheter verkligen, det är illa.
så efter skolan drog jag på mig byxorna och löparskorna och gav mig ut.
gud vad jobbigt det var. död direkt. känner att jag måste ha lite tålamod
att komma igång igen. men det ska nog gå. vänta bara.

annars då, sitter och garvar åt lite videos från turkiet. vill verkligen tillbaka, nu.
försöker även beställa bussbiljetter till göteborg.
anni och jag åker och hälsar på filla om två helgen. så himla kul. längtaar.
men lyckas inte så bra med beställandet, får nog be mammi om hjälp.

peace
/josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0