270910

har haft en supermysig helg!
men idag har jag dock haft den värsta morgonen någonsin. allt har gått totalt snett.
som pricken över i;t tappade jag min cykelnyckel i strömmen imorse när jag hade låst cykeln. råkade dra ut den lite väl hårt. men som tur var så hittade jag en extranykel här hemma.
efter skolan träffade jag kajsingen och tog en runda på stan plus fika.
fick med mig lite saker hem. gillas, har grym klädbrist just nu.

peace / josefine

hahahahaha. vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: emma ,

haha, dör lite varje gång jag ser den där hemska spindelbilden ! skratta elller gråta är vekrligen frågan x)

2010-09-27 @ 20:50:07
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0