280910


sara&jag i turkiet. vill tillbaka.

sitter och kollar på idol. tycker inte att någon är speciellt bra.

hade fotografering i skolan idag. spexfoto var det ju tänkt.
men roliga som vi är så blev det ett helt normalt skolfoto. skoj.
har haft en dålig morgon idag också. hade absolut inget att ta på mig,
ångrar nu vad jag tog. sad. och sen åkte jag norrköping runt med alla bussar.
så kom en halvtimme försent. inte lätt alla gånger.

blev käk på stan med brudarna.
och sen träffade jag karolina en stund efter skolan, alltid supermys.

peace, josefine

Kommentarer
Postat av: emma ,

men tack snyggging :)) !

2010-10-02 @ 18:31:49
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0