det finns en första plats som inte går att nå

kanondag! skola en lite snabbis imorse. kommer egentligen vara ledig varje torsdag framöver men vi var tvungna att fixa lite med projekten. shit det närmar sig, snart är vi i lettland.
senare träffade jag karolinafina för en lite runda på stan och en fika. efter det gick jag förbi jullispullis. käkade kladdis, mööms, och mös. fick en massa fina kläder av min tjeja, gullis!
imorgon blir det att luncha med julia och emma, sedan vidare till emmas lägenhet för lite fix och utgång på kvällen. ser bra ut!  just nu kollar jag på fun with dick and jane. missade dock bästa scenen när han sjunger i hissen synd! /j


Kommentarer
Postat av: julia

har du tigertröjan på dig med? haha sötan då! :*

2011-01-15 @ 00:21:28
URL: http://lekmeddockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0