för att satsa det sista på travets tröttaste krake

mår piss. galet ont i halsen och trött som jag vet inte vad. har köpt en fet godispåse och ska lägga mig och kolla på gossip girl nu. ikväll ska dock resa bokas med emmsan. woho!! första september drar vi iväg två veckor. underbarast! kan augusti bara gå väldigt fort tack!
igår hade jag tagit en lång dusch och gjort inpackning eftersom jag hade tänkt att vara hemma. men ickesanicke, kajsing fick igång mig och vi drog till trädgårn sedan hugo. kvällen avslutades i hennes säng och det var inte kul att gå upp sju för jobb imorse. men lyckad kväll! /josefine

bild från lördag.

Kommentarer
Postat av: emma ,

ja BÄÄÄST :D och krya på dig nu gumsaaaan :( !

2011-07-29 @ 09:04:26
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: emma ,

ja BÄÄÄST :D och krya på dig nu gumsaaaan :( !

2011-07-29 @ 09:04:26
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0