110531

haft en perfekt dag med min fina vänner. började med att göra pannkakor hos emmsan med henne och jullan. det gick... sådär. men vi fick några kanonpannkakor tillslut. satt ute i solen och åt och mös i flera timmar, helt underbart.
sen kom kajsingen och vi gick vidare för kebab, matchkollande och promenad runt smedby. bara chilla. får abstinensbesvär när jag är ledig hela dagarna, men icke skall man klaga.
vilken perfekt dag och vilket perfekt månad juni kommer bli. göteborg med emmsan på lördag, studentvecka och studenten, london med moder. kan inte bli mycket bättre egentligen. /josefine

josefine wahlman - mästare på att göra pannkakor

emma landström - mästare på att ligga platt.

Kommentarer
Postat av: emma ,

AAAE. fyfan vilken disss! du kan ju ha ett kul liv med dina perfekta pannkakor från och med nu då :(:( fast jag tänker vänta med att säga upp vårvänskap tills efter helgen såklart ! TAGGGA :D

2011-06-01 @ 12:32:51
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: emma ,

jag gör det inte för en tjockpannkaka, jag gör det för attt du inte låter mig glömmma den tjocka pannkakan :(:(:(

2011-06-01 @ 12:55:31
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0